Dacă în trecut procesul de vânzare era reprezentat de prețul și calitatea produsului, în prezent însă cel mai important factor în procesul de vânzare este dat de satisfacția clientului. Un sistem CRM te poate ajuta să crești performanța echipei tale de vânzări.
E important să anticipăm nevoile clienților. Un sistem CRM te ajută să înțelegi acțiunile, dorințele și așteptările consumatorilor prin automatizarea analizei și generarea de informații valoroase despre comportamentul consumatorilor. În sistemul CRM, angajații tăi vor centraliza toate informațiile importante cu privire la clienții existenți sau viitori prospecți, reușind astfel să planifice noi strategii de vânzare.
Un alt aspect important în creșterea vânzărilor este fidelizarea clienților. Personalizarea interacțiunilor cu clienții este puntea spre începerea unei noi colaborări. Odată ce colectezi toate informațiile cu privire la clienții actuali dar și potențiali într-un singur loc, acele “lead-uri” binecunoscute de toată lumea, echipa de vânzări va ști mult mai bine cum să interacționeze cu un client anume. Deseori clienții existenți reprezintă un canal foarte bun de vânzare, obiectivul agenților de vânzări focusându-se deseori asupra lor, întrucât având deja un istoric cu aceștia, oportunitățile de vânzare sunt mult mai mari față de un client potențial.
Soluția CRM diminuează semnificativ ciclul de vânzare. Toate etapele de vânzare vor fi centralizate în aplicația CRM de către agenții de vânzări oferind astfel o vizibilitate clară asupra întregului proces de vânzare. Managerul va ști mereu în ce etapă se află oportunitățile urmărind fiecare pas al fluxului de vânzare. Totodată performanțele echipei de vânzări vor fi monitorizate facil cu ajutorul rapoartelor predefinite emise de către aplicația CRM dar și de către indicatorii KPI setați în aplicație.
Agenții de vânzări vor avea mereu la dispoziție toate datele necesare încheierii unei colaborări (draft-uri, contracte, acte adiționale, anexe, oferte, procese verbale, etc.) nemaifiind nevoie să ajungă la sediul companiei pentru a avea acces la informații despre clienți și prospecți. Totodată aceștia pot transmite documente către sediu înregistrându-le în sistemul CRM, sincronizarea datelor realizându-se în timp real, toate informațiile regăsindu-se într-o bază comună la care au acces toate departamentele companiei.
SoftManager CRM+ by AROBS este soluția perfectă atunci când îți dorești ca vânzările companiei tale să crească semnificativ. Pentru informații suplimentare și o ofertă de preț personalizată contactează-ne la numărul de telefon 0752 065 708 sau scrie-ne la adresa de email optimall@arobs.com