RELATIONSHIP
MANAGEMENT
SoftManager CRM + by AROBS este adresată companiilor care își doresc să câștige timp, energie și bani automatizând procesele de vânzare, marketing, service și suport din cadrul afacerii lor.
CRM unifică interacțiunile cu prospecții și clienții tăi, contribuind la atragerea lor și generarea de oportunități noi. Acesta te ajută să scapi de elemente precum hârtii, dosare, exceluri și îți oferă o imagine clară a business-ului tău.
SoftManager CRM+ by AROBS se va integra cu website-ul de prezentare al companiei tale, cu aplicațiile contabile și cu serviciile de curierat.
Toate cererile de oferă generate pe website-ul companiei tale vor fi salvate ca oportunități în CRM (Customer Relationship Management). Totodată cu ajutorul unui serviciu de tip API îți punem la dispoziție formulare de contact personalizate care vor fi prezente pe website-ul companiei tale.
Integrarea cu aplicația contabilă (ERP) folosită de compania ta ajută la sincronizarea automată a soluției CRM preluând astfel toate informațiile cu privire la clienți, comenzi, vânzări, furnizori, produse și chiar prețuri.
Totodată generezi AWB-uri direcți din comanda sau factura ta, integrând soluția Soft Manager CRM+ by AROBS cu serviciile tale de curierat.
Care procese sunt automatizate cu ajutorul soluției CRM?
1. Vânzări
Procesul de vânzare se va îmbunătăți considerabil cu ajutorul a 6 funcționalități: managementul oportunităților, managementul clienților, furnizori, parteneri și concurenți, generarea ofertelor, procesarea comenzilor și evidența contractelor.
2. Marketing
Echipa de marketing a companiei tale va putea importa bazele de date cu clienții actuali și cei potențiali, având posibilitatea de a le trimite acestora newsletter personalizate. CRM ajută marketerii să creeze campanii de marketing, să gestioneze proiectele și produsele din afacerea ta.
3. Service și suport tehnic
Procesele ce țin de service și suport tehnic vor fi automatizate folosind SoftManager CRM+ by AROBS. Tichetele clienților, managementul flotei, service, reparații și mentenanță toate acestea le vei putea gestiona cu ajutorul CRM-ului.
De ce să alegi SoftManager CRM+ by AROBS?
- Crești vânzările companiei tale
- Ai acces la informații în timp real cu privire la vânzările efectuate, facturile emise, prospecții etc.
- Crești productivitatea angajaților tăi prin automatizarea proceselor repetitive
- Îmbunătățești relațiile cu clienții tăi
- Soluția este customizabilă în funcție de nevoile și doleanțele tale
- Economisești timpul prin automatizarea proceselor cu până la 49%
- Soluția se integrează cu aplicațiile folosite de compania ta precum: ERP, website-ul companiei tale și serviciile de curierat
- Are o interfață friendly fiind ușor de utilizat
- Ai acces la documente în formate moderne
Iată cum funcționează soluția CRM
Proces implementare
Proces de vânzare
Analytics
Companii
Ofertă
Comanda
Contract
Fișier Șablon
Proprietăți
Tichet
Beneficiile soluției CRM (Customer Relationship Management)
CERE OFERTĂ
Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.