Procedura service echipamente – Optimall by AROBS
- Home
- Procedura service echipamente – Optimall by AROBS
Service echipamente Optimall by AROBS
Ai nevoie de ajutor pentru repararea echipamentelor Optimall? Mai jos găsești toată procedura de service echipamente Optimall by AROBS.
Trimite echipamentul in service
Clientul va trimite echipamentul in service-ul AROBS pe adresa: Str. Constantin Brancusi nr.78, etaj 2, Cluj-Napoca, jud. Cluj si va trimite un e-mail pe adresa optimall_service@arobs.ro, în care se va descrie defectul reclamat, seria echipamentului, numărul de telefon al unei persoane de contact și adresa de livrare a echipamentului trimis. Aparatul trebuie însoțit de certificatul de garanție și de accesoriile lui originale (încărcător, acumulator).
Costul de livrare este suportat de expeditor!
Pasul 1
AROBS confirmă primirea
Când se primește echipamentul, reprezentantul departamentului service AROBS va trimite un e-mail de răspuns prin care clientul va fi anunțat că s-a recepționat produsul defect precum și numărul de înregistrare al echipamentului.
Pasul 2
AROBS procesează cererea
În cazul în care produsul trimis nu face obiectul garanției, iar remedierea defecțiunii reclamate implică costuri, acestea vor fi transmise clienților pentru aprobarea lor în maxim 2 zile lucrătoare.
Dacă există costuri și clientul le acceptă prin raspuns la e-mail, se va începe procedura de reparație a echipamentului hardware.
Pasul 3
NOTĂ
- În cazul în care clientul nu trimite un email cu defectul reclamat, se va taxa valoarea de 8 euro + TVA, reprezentând constatarea defectului (verificarea echipamentului hardware pentru a afla defectul).
- Termenul maxim de aducere la conformitate pentru produsele aflate în garanție este de 15 zile din momentul recepționării coletului.