PATRIMONIULUI
ȘI INVENTAR CU
OPTIMALL SMIS
Inventarierea mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar
Soluția Optimall SMIS pentru inventar și managementul patrimoniului
Optimall SMIS a fost creat pentru a ușura procesul de inventariere în companii, dar și pentru managementul și inventarierea patrimoniului în instituții publice. Soluția este adaptabilă pentru orice tip de organizație, iar aplicația de inventariere SMIS asigură integrarea cu ERP-ul existent.
- Primării
- Prefecturi
- Consilii județene
- Instituții de sănătate
- Direcții deconcentrate
- Unități de învățământ
- Institute de cercetare, etc.
Ce presupune inventarierea obiectelor de inventar și a mijloacelor fixe?
Inventarierea patrimoniului în instituții publice, dar și inventarul în companii este esențial și trebuie realizat pentru a avea o evidență clară asupra fiecărui mijloc fix sau obiect de inventar deținut. Metoda de inventariere utilizată trebuie să fie cât mai eficientă.
- Obiecte de inventar – sunt bunuri a căror durată de funcționare este mai mică de un an.
- Mijloace fixe – sunt bunuri care generează anumite beneficii iar durata de utilizare a acestora depășește un an.
Mai multe informații găsești aici: Ce trebuie să știi despre inventarierea patrimoniului?
Care sunt functionalitatile aplicaitiei SMIS?
- Inventarierea
- Intrări
- Transferuri
- Bon de consum
- Retur
- Detalii produs
- Modul Rapoarte
- Stand alone
Optimall SMIS este format din:
1. Aplicația Back Office
care se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, codurile mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, gestiunile și structura acestora, etc.
Aplicația BackOffice se instalează pe serverul companiei, putând fi accesată de pe orice laptop sau calculator conectat în aceeași rețea cu serverul, fiind folosită pentru managementul userilor aplicației mobile Optimall SMIS, crearea și alocarea listelor de inventar pe useri pentru validarea, generarea, listarea și exportarea rapoartelor de inventar, setarea de drepturi și restricții pentru anumiți useri cât și listarea de etichete cu informații specifice pentru toate mijloacele fixe și obiectele de inventar din patrimoniul companiei.
- 1. Lista transferurilor
- 2. Lista de plusuri și minusuri
- 3. Lista activelor propuse spre casare
- 4. Lista globală de reconciliere
2. Aplicația Mobilă
cu ajutorul căreia vom scana toate mijloacele și obiectele de inventar din companie. Aceasta va fi instalată pe un smartphone cu sistem de operare Android sau pe un cititor de coduri de bare.
Ai posibilitatea de a scana toate codurile de bare atașate pe mijloacele fixe și obiectele de inventar în vederea inventarierii propriu-zise.
- Confirmarea intrării în patrimoniu a unui nou bun, prin scanarea codului de bare;
- Ieșirea din gestiune cu propunere de: vânzare, casare și sponsorizare;
- Realizarea operațiunii de transfer între gestiuni;
- Observații operative pe cod de bare scanat;
- Fiecare utilizator va avea drepturi de scanare specifice.
3. Interfațarea cu ERP
care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor înspre și dinspre aplicația moblilă și de Back Office Optimall SMIS.
De ce să folosesc un software de inventariere?
- Automatizezi toate procesele de inventariere
- Diminuezi erorile umane
- Deții o evidență clară a mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar
- Economisești timp prin creșterea eficienței operaționale
- Identifici mult mai rapid activele prin scanarea acestora
- Înregistrezi și generezi mai multe tipuri de operațiuni și documente
- Ai acces la rapoarte personalizate în funcție de nevoile specifice fiecărui client
Ce spun clienții Optimall despre noi:
Avantajele soluției Optimall SMIS
Personalizăm și adaptăm aplicația în funcție de specificul de business al companiei tale.
CERE OFERTĂ
Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.