Optimall SMIS a fost creat pentru a ușura procesul de inventariere în companii, dar și pentru managementul și inventarierea patrimoniului în instituții publice. Soluția este adaptabilă pentru orice tip de organizație, iar aplicația de inventariere SMIS asigură integrarea cu ERP-ul existent.
Inventarierea patrimoniului în instituții publice, dar și inventarul în companii este esențial și trebuie realizat pentru a avea o evidență clară asupra fiecărui mijloc fix sau obiect de inventar deținut. Metoda de inventariere utilizată trebuie să fie cât mai eficientă.
Obiecte de inventar – sunt bunuri a căror durată de funcționare este mai mică de un an.
Mijloace fixe – procesul de inventariere mijloace fixe se referă la inventarierea unor bunuri care generează anumite beneficii iar durata de utilizare a acestora depășește un an.
Mai multe informații găsești aici: Ce trebuie să știi despre inventarierea patrimoniului?
Utilizatorul face inventarul pe baza listelor din aplicația de Back Office Optimall SMIS. Lista va conține una sau mai multe locații, și unul sau mai mulți responsabili de inventar. Listele se actualizează automat în aplicația de mobil (input de informații pentru utilizatori.
Modulul de inventariere furnizează, pentru management, și un set de rapoarte (output) prin modulul destinat.
Gestionarul validează comanda de la furnizor, creează o factură de intrare, iar aceasta este exportată în sistemul de gestiune ERP ca factură de intrare neoperată. Ulterior, din aplicația Back Office SMIS, utilizatorul generează documente aferente unei recepții fără alocarea numerelor de inventar.
Fiecărui articol recepționat are atribuit un număr unic de inventar din aplicația Back Office. Apoi, utilizatorul generează documentele care conțin numărul de inventar alocat și etichete pentru noile bunuri sau active.
Există 4 tipuri de transferuri: locație–locație, locație–responsabil, responsabil– locație și responsabil–responsabil. Gestionarul creează cu aplicația SMIS unul dintre aceste tipuri de transfer, specificând responsabilul de locație sau sursă, precum și responsabilul de locație sau destinație. După scanarea articolelor destinate transferului, documentul este exportat în ERP ca notă de transfer neoperată (excepție făcând cazul responsabil – responsabil, unde se vor efectua modificări direct în modulul de Imobilizări). Aplicația Back Office SMIS generează nota de transfer și documentele aferente.
Cu ajutorul aplicației mobile Optimall SMIS, gestionarul creează documentul de tip bon de consum, care ajunge în sistemul de gestiune ERP sub formă de bon de consum neoperat.
Utilizatorul generează din aplicația de Back Office documentele aferente unui bon de consum fără alocarea numerelor de inventar (ex. bon de consum pentru materiale).
Cu ajutorul aplicației SMIS, gestionarul creează documentul de tip retur, care ajunge în sistemul de gestiune ERP sub forma de factură de intrare cu minus neoperată.
Articolele sunt identificate prin scanarea codului de bare definit în sistemul de gestiune ERP sau prin căutarea manuală după denumire.
Prin scanarea codului de bare al unui mijloc fix (MF) sau obiect de inventar (OBI) sau prin introducerea manuală a IMEI-ului (telefoane sau tablete), următoarele informații vor fi disponibile:
Utilizatorul generează rapoarte cum ar fi lista de inventar, lista de plusuri, de minusuri, de bunuri de verificat, etc. Rapoartele pot fi listate la o imprimantă conectată la Back Office-ul SMIS sau exportate în format pdf, txt și exe.
Optimall SMIS poate funcționa și independent de ERP, „stand alone”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.
care se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, codurile mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, gestiunile și structura acestora, etc.
Aplicația BackOffice se instalează pe serverul companiei, putând fi accesată de pe orice laptop sau calculator conectat în aceeași rețea cu serverul, fiind folosită pentru managementul userilor aplicației mobile Optimall SMIS, crearea și alocarea listelor de inventar pe useri pentru validarea, generarea, listarea și exportarea rapoartelor de inventar, setarea de drepturi și restricții pentru anumiți useri cât și listarea de etichete cu informații specifice pentru toate mijloacele fixe și obiectele de inventar din patrimoniul companiei.
cu ajutorul căreia vom scana toate mijloacele și obiectele de inventar din companie. Aceasta va fi instalată pe un smartphone cu sistem de operare Android sau pe un cititor de coduri de bare.
Ai posibilitatea de a scana toate codurile de bare atașate pe mijloacele fixe și obiectele de inventar în vederea inventarierii propriu-zise.
care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor înspre și dinspre aplicația moblilă și de Back Office Optimall SMIS.
ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.
Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.
Optimall SMIS poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.
,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”
,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."
,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.”
,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că soluția va putea fi adaptată continuu pentru a răspunde noilor provocări.”
,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”
“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”
,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”
,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”
,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”
Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
Asigurăm asistență tehnică oferită de către echipa noastră de suport dedicată.
Aplicația de inventariere este intuitivă și oferă o interfață user friendly.
Personalizăm și adaptăm aplicația în funcție de specificul de business al companiei tale.
Reduci timpul de realizare a inventarierii.
Ai acces la un set de rapoarte personalizate.
Crești productivitatea persoanelor delegate pentru realizarea inventarierii.