// Managementul depozitelor

De ce să alegi soluția software Optimall WMS?

Trasabilitatea operațiunilor în depozit

100%

Corectitudine în prelucrarea livrărilor

99%

Creșterea acurateței stocurilor

38%

Reducerea erorilor de operare

52%

Optimizarea gestionării stocurilor

47%

Creșterea productivității operatorilor

34%
// Warehouse Management system

Ce este un WMS?

WMS software ajută la gestionarea facilă și centralizată a fluxurilor de lucru din depozit, cum ar fi: recepții de marfă, ieșiri de marfă, transferuri între gestiuni și locații, retur de marfă și picking-ul mărfii din depozit. Soluția funcționează printr-un sistem de validare cu coduri de bare.

// Managementul depozitelor

Soluția software Optimall WMS pentru managementul depozitelor și magaziilor

Soluția software Optimall WMS permite gestionarea produselor perisabile și neperisabile, cu sau fără gestiune de loturi, având un flux de operații bine stabilit, bazat pe evidența codurilor de bare pentru fiecare produs. Pentru citirea codurilor de bare se utilizează cititoare de coduri de bare wireless, dotate cu sistem de operare Android.

Cum funcționează?

Pentru o evidență și transparență completă a operațiunilor, Optimall WMS îți oferă posibilitatea de a urmări produsele pe serii, loturi și termene de valabilitate. Integrarea WMS software cu cititoarele de coduri de bare permite inventarierea mărfurilor dintr-o anumită locație din depozit, prin scanarea codurilor de bare, operatorul vizualizând stocul scriptic și faptic introdus de pe terminalul mobil.

Mai multe informații găsești aici: Ce este WMS?

Nu mai sta pe gânduri, cere oferta acum

// soluție pentru depozit cu scanere

Sincronizarea datelor

Soluția software Optimall WMS pentru managementul depozitelor sprijină companiile ce operează depozite și magazii. Aceasta funcționează prin intermediul a trei elemente software interconectate:

1. Aplicația Back Office

care se interfațează cu programul de gestiune ERP al companiei tale printr-o sincronizare de informații preia toate datele necesare (nomenclator articole, nomenclator clienți, nomenclator furnizori, stocuri, comenzi, prețuri, loturi ș.a.m.d.).

Unde se instalează aplicația?

Aplicația Back Office WMS se va instala pe serverul unde se regăsește și ERP-ul companiei tale. Preluarea datelor necesare (nomenclator articole, clienți, furnizori, stoc, comenzi, prețuri etc) realizându-se prin intermediul unei conexiuni Wi-Fi

Acțiuni derulate cu aplicația Back Office
Cu ajutorul aplicației Back Office se pot derula următoarele acțiuni: -Generarea, listarea și exportarea rapoartelor -Generarea etichetelor pentru locație -Configurarea locațiilor

2. Aplicația Mobilă ​

care va fi instalată pe cititoarele de coduri de bare cu Android, se va conecta la WMS Back Office și va prelua printr-o sincronizare toate datele necesare pentru efectuarea operațiunilor de către gestionari sau pickeri.

Acțiuni derulate cu Aplicația Mobilă

Cu ajutorul aplicației mobile se pot derula următoarele acțiuni:

  • Recepția de marfă
  • Ieșirea de marfă/Pregătirea și validarea comenzilor
  • Transfer între locații
  • Transfer între gestiuni
  • Crearea comenzilor showroom
  • Crearea bonului de consum
  • Crearea notei de predare
  • Returul de marfă
  • Inventarierea

3. Interfața cu ERP-ul

care reprezintă puntea de legătură programatică pentru preluarea și transmiterea automată a datelor înspre și dinspre aplicația moblilă și de Back Office Optimall WMS

Ce este ERP?

ERP (Enterprise Resource Planning) este un program software pe care companiile îl folosesc pentru a gestiona activitățile de afaceri precum: contabilitatea, aprovizionarea, managementul proiectelor și operațiunile lanțului de distribuție.

Cu câte ERP-uri ne interfațăm?

Până în prezent ne-am interfațat cu peste +75 tipuri de ERP-uri printre care se numără: WinMentor, WinMentor Enterprise, Socrate, bc Manager, SoftOne, hMarfa, Asis, DistribNet, Classoft, X5, Navision, Atlantis, Ascent, Enovator, Charisma ERP, Senior ERP, Wizrom ERP, SICO ERP și multe altele.

Odată integrată soluția Warehouse Management System cu sistemul de gestiune ERP toate activitățile din cadrul unei companii sunt ușor de controlat începând de la recepția mărfii, mișcări interne ale mărfii, pregătirea comenzilor și până la expedierea acestora din depozit.

Am nevoie de ERP?

Optimall WMS software poate funcționa și independent de ERP, “ stand alone ”, putând fi configurată personalizat după specificul și nevoile de business particulare ale companiei tale.

// automatizează procesele din depozitul tău

Ce fluxuri de lucru sunt facilitate cu ajutorul soluției WMS?

optimizarea spatiului in depozit cu Optimall WMS

Nu mai sta pe gânduri, cere oferta acum

// Optimall

Ce spun clienții Optimall despre noi:​

Top Gel
Superfood Company
Magic Tic-Tac
Un-Doi Centrul de Plăți
Aldis
Gepeto Impex
// Optimall WMS

Avantajele Optimall WMS în managementul depozitelor

Interfațare cu orice ERP
Soluția Optimall WMS se interfațează cu orice sistem ERP, nemaifiind nevoie să suporți costurile de schimbare a programului de gestiune.
Service și Garanție
Asigurăm service și garanție pentru echipamentele hardware achiziționate.
Suport tehnic
Asigurăm asistență tehnică oferită de către echipa noastră de suport dedicată.
Aplicație User Friendly
Aplicația Optimall WMS este intuitivă și oferă o interfață user friendly.
Personalizare
Personalizăm și adaptăm aplicația în funcție de specificul de business al companiei tale.
Informații în timp real
Ai acces la informații în timp real.
Optimizare
Optimizezi rotația stocurilor, mișcările interne ale mărfii, pregătirea comenzilor, recepția de marfă ș.a.m.d.
Eficientizarea timpului
Reduci timpul de execuție a task-urilor.
Fluxuri automatizate
Automatizarea fluxurilor de lucru din depozitul tău.
Rapoarte personalizate
Ai acces la un set de rapoarte personalizate.
Reducerea erorilor
Reduci erorile în pregătirea și trimiterea mărfii la clienți, picking, inventar și altele.
Trasabilitatea informațiilor
Trasabilitatea informațiilor și a mișcărilor de stocuri
Creșterea productivității
Crești productivitatea muncii datorită folosirii eficiente a timpului și a informației de către gestionari.
Reducerea costurilor
Reduci costurile prin eliminarea erorilor umane, a timpului de procesare de documente și a situațiilor de dublă operare.
Stocuri și stadiul produselor din depozit
Indentifici rapid nivelul stocurilor și stadiul produselor din depozitul tău.
Interfațare cu orice ERP
Soluția Optimall WMS se interfațează cu orice sistem ERP, nemaifiind nevoie să suporți costurile de schimbare a programului de gestiune.
Service și garanție
Asigurăm service și garanție pentru echipamentele hardware achiziționate.
Asistență tehnică de specialitate
Asigurăm asistență tehnică oferită de către echipa noastră de suport dedicată.
Aplicație ușor de folosit

Aplicația Optimall WMS este intuitivă și oferă o interfață user-friendly.

Informații clare și precise

Cu WMS ai acces la informații clase și precise despre mărfuri și circulația lor în depozit.

Fluxuri automatizate predefinite
Automatizarea fluxurilor de lucru din depozitul tău.
Rapoarte personalizate
Ai acces la un set de rapoarte personalizate.
Trasabilitatea operațiunilor în depozit
Trasabilitatea informațiilor și a mișcărilor de stocuri
Stocuri și stadiul produselor din depozit
Indentifici rapid nivelul stocurilor și stadiul produselor din depozitul tău.
Operare ghidată sau liberă

Operare ghidată sau liberă a intrărilor și ieșirilor de marfă din depozit.

// Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat de către unul din reprezentanții de vânzări.

(Required)
This field is for validation purposes and should be left unchanged.