INTEGRARE ERP CU MAGAZINUL ONLINE - Optimall WebAPI

Integrare ERP cu magazinul online – Optimall WebAPI facilitează sincronizarea comenzilor, facturilor, prețurilor, clienților, stocurilor dintre un magazin online și sistemul de gestiune (ERP). 

integrare ERP cu magazin online
integrare ERP cu magazin online

integrare cu orice ERP

Prin integrarea ERP-ului - Optimall WebAPI cu magazinul online, stocurile și prețurile se actualizează în timp real, optimizând astfel costurile și timpul de procesare al comenzilor.

Implementarea soluției reduce timpul de lucru al angajaților, prin actualizarea automată a informațiilor dorite, actualizare ce poate fi setată în funcție de intervalul și fluxul de lucru specific.

Mai multe informații găsești aici: Ce este Optimall WebAPI?

productivitate ridicată

Cum funcționează Optimall WebAPI?

Soluția Optimall WebAPI este puntea dintre magazinul tău online și sistemul de gestiune (ERP). Toate datele importante (clienți, stocuri, facturi restante) se preiau din ERP-ul companiei și ajung în magazinul tău online. Totodată datele noi din magazinul online (clienți noi, facturi noi) vor ajunge în ERP cu ajutorul punții programatice, Optimall WebAPI.

WebAPI

integrare ERP cu magazinul online

Cum te ajută Optimall WebAPI?

WebAPI

Ce spun clienții Optimall despre noi:

,,Ne-a plăcut foarte mult echipa care a venit și care s-a pus la dispoziția noastră. I-am testat limitele acestei echipe în nenumărate rânduri, de cele mai multe ori au răspuns foarte rapid. Poate au fost și situații în care solicitările noastre au venit mult prea multe și mult prea repede, dar nota e 9,80.”

Lucian Stănia Administrator Special, Gepeto Imepx

,,În primul rând ați avut un feedback foarte bun de la cei care au achiziționat soluțiile Optimall, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm puțin atenția către dumneavoastră."

Claudiu Georgescu Manager IT, Magic Tic Tac

,,Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.

Lucian Matei Director de vânzări, Superfood Company

,,Suntem mulțumiți că am ales să colaborăm cu furnizorul de software de automatizare Optimall, care a fost receptiv la solicitările noastre de customizare a soluției astfel încât aceasta să se plieze pe nișa organizației SNRB. În plus, dat fiind avantajul unui sistem informatic modular, flexibil, știm că soluția va putea fi adaptată continuu pentru a răspunde noilor provocări.”

Andrei Orban Project Manager, SNRB

,,Am crezut în voi. La noi nu sunt în Dolj atât de dezvoltați cei care se ocupă cu partea de IT. Și atunci am considerat ca să mergem pe AROBS.”

Olaru Viorel Director General, Top Gel

“Optimall a fost modelat fix după nevoile noastre. Ne-a demonstrat că AROBS e o firmă de încredere și ne putem baza pe ei în orice situație.”

George Pițigoi Directorul de Dezvoltare și Risc, Nitela

,,Cel mai mult am apreciat la echipa Optimall, capacitatea și implicarea în procesul de modelare a aplicației pe nevoile noastre.”

Călin Chira Director de Vânzări, Un-Doi Centrul de Plăți

,,V-am ales deoarece am realizat că echipa Optimall poate personaliza soluțiile exact pentru nevoile noastre având mereu suport tehnic pentru orice problemă întâmpinată.”

Octavian Corici Administrator, Electric Valcor

,,Cel mai mult mi-a plăcut că este o echipă tânără, noi fiind tineri au venit niște oameni tineri care ne-au răspuns pe loc la toate dorințele noastre. Aveți chestia asta? DA! O putem implementa? DA! De când? De ieri. Adică ne-am completat cum se completează două mâni, voi tineri, noi tineri, voi ați avut ce voiam noi. A fost dragoste la prima vedere.”

Ene Ștefan Director de Vânzări, Aldis

Top Gel

Superfood Company

Magic Tic-Tac

Un-Doi Centrul de Plăți

Aldis

Gepeto Impex

Avantajele soluției Optimall WebAPI

Optimall WebAPI se integrează cu orice sistem e gestiune.

Crește productivitatea muncii angajatului, acesta orientându-se spre îndeplinirea altor taskuri.

Reduce timpul de lucru al angajatului prin sincronizarea automată.

Eviți erorile, întâmpinate frecvent, în administrarea unui magazin online.

Elimini necesitatea urmăririi stocurilor și a actualizării manuale.

Experiența celor 17 ani, în ceea ce privește interfațarea cu sistemele de gestiune, va duce la o implementare rapidă și sigură a soluției WebAPI.

Discută cu noi

CERE OFERTĂ

Lasă-ne datele tale de contact, iar în mai puțin de 24h vei fi contactat
de către unul din reprezentanții de vânzări.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.