,,Odată cu această implementare, am constatat că agenții de vânzări au reușit să acopere mai mulți clienți, deci am crescut productivitatea” ne declară directorul de vânzări de la compania Superfood, Lucian Matei.
Superfood este un distribuitor famaceutic și alimentar germano-român cu 25 de ani de experiență, fiind specializat în import de achiziții intracomunitare și distribuție. Portofoliul companiei cuprinde produse farmaceutice, produse de îngrijire, alimente și suplimente alimentare. Produsele sunt distribuite în supermarketuri, hypermarketuri, farmacii și magazine pentru copii. Superfood a integrat soulția Optimall SFA în afacere pentru ca agenții de vânzări să ajungă la mai mulți clienți, eficientizându-și munca și gestionarea datelor.
CLIENT: Superfood Company
INDUSTRIE: Distribuție produse alimentare și nealimentare
SERVICII: Distribuitor de produse farmaceutice și parafarmaceutice, cosmetice, suplimente alimentare, dispozitive medicale și produse destinate utilizării în spitale
SOLUȚIA OFERITĂ: Optimall SFA
Superfood: distribuitor în continuă dezvoltare
,,Numele meu este Lucian Matei, sunt director de vânzări la Superfood Company. Superfood este o companie germano-română, parte dintr-un grup de firme german. Acționarul principal este Johan Georg Hibler. Avem o cifră de afaceri care este în continuă creștere, numărul de angajați anul trecut a fost în jur de 250 de oameni. Suntem împărțiți în 6 filiale la care se adaugă sediul din București. “
1. Care a fost principala problemă cu care v-ați confruntat și care v-a determinat să apelați la soluția Optimall SFA?
Pentru un distribuitor cum este Superfood Company, oportunitățile de dezvoltare nu au ezitat să apară. Creșterea numărului de comenzi impunea eficientizarea muncii astfel încât agenții de vânzări să poată ajunge la cât mai mulți clienți.
,,Lucrăm împreună cu soluția Optimall SFA din 2004 dacă nu mă înșel. Sunt deja aproape 15 ani de când colaborăm pe această parte, iar la momentul respectiv se simțea o nevoie de dezvoltare, în sensul că noi ne doream să creștem și practic eram limitați de faptul că agenții de vânzări din teren nu reușeau să acopere suficient de mulți clienți pe cât ne-am fi dorit noi. Practic, nu aveau timp să prospecteze piața, aveau nevoie de o sumedenie de timp ca să facă niște activități pe care în mod evident le puteam optimiza și automatiza.
De aici a venit dorința de a dezvolta ceva pe partea asta, de aici și colaborarea cu AROBS. La momentul respectiv oricum a fost un pionierat pentru noi și pentru AROBS, iar lucrurile au funcționat. Clar a fost o sinergie și ne-am făcut treaba foarte bine. Iată că după 15 ani, putem spune că a fost un proiect de succes și este în continuare.
2.Care a fost motivul pentru care ne-ați ales?
,,La momentul respectiv practic ambele companii, AROBS și Superfood erau într-un pionierat. Practic am dezvoltat împreună aplicația, cu colegii AROBS. Ne-au oferit suportul și practic, au făcut ceea ce noi ne-am dorit să obținem. Nu a fost o chestiune de a alege pur și simplu, mai degrabă aș zice că am dezvoltat împreună și rezultatul sunt cifrele frumoase pe care le avem azi împreună.”

3.Cum v-a ajutat această soluție? Enumerați câteva beneficii.
,,Ce am urmărit odată cu implementarea soluției AROBS a fost să optimizăm munca colegilor din teren, back office și depozit. Deoarece se simțea nevoia de a automatiza o sumedenie de procese care într-un final afectau productivitatea angajaților. Odată cu această implementare, am constatat că agenții de vânzări au reușit să acopere mai mulți clienți, crescând astfel productivitatea. Colegii care se ocupau de facturare, au reușit să emită facturi automat fără a mai fi nevoie să scrie nimeni de mână obținând astfel o productivitate bună. La fel și munca colegilor mei din depozit a fost ușurată pentru că nu au mai existat erori, lucrând cu acest sistem informatic eliminăm eroarea umană.”
Automatizarea este esențială mai ales într-o companie cum este Superfood, care oferă o gamă variată de produse farmaceutice, de îngrijire și alimentare. Soluția SFA a îmbunătățit gestionarea comenzilor pentru fiecare categorie și productivitatea angajaților a crescut considerabil.
4.Ce anume v-a plăcut cel mai mult în colaborarea cu echipa Optimall?
,,Flexibilitatea a fost lucrul major, iar ceea ce apreciez chiar și astăzi, la distanță de 15 ani, este că întotdeauna am găsit un partener cu care am putut discuta și nu s-a întâmplat până acum să avem vreo problemă pe care să nu reușim să o rezolvăm sau căreia să nu îi găsim vreo rezolvare sau o soluție, deci aș zice flexibilitatea.”
5.Veți recomanda soluția Optimall?
,,Evident da, am făcut asta deja de mai multe ori și o fac cu drag de fiecare dată fiindcă știu că e o soluție profesionistă. Oamenii care au nevoie de o asemenea soluție pot găsi un partener de nădejde în AROBS.”
Optimall SFA by AROBS a ajutat compania Superfood să își îndeplinească obiectivele de dezvoltare a afacerii. Porductivitatea internă a crescut și resursele interne au fost gestionate mai eficient. Ne bucurăm că am contribuit la povestea de succes a companiei și a agenților de vânzări cu ajutorul SFA!
Dacă ești pregătit să integrezi o soluție digitală de tip SFA în afacerea ta pentru a facilita extinderea pe piață și evoluția echipei de agenți de vânzări, completează formularul de contact aici și un agent de vânzări va reveni cu o ofertă personalizată în maxim 24h.